על עצמי...
אני יכולה להיות טובה, ויכולה להיות עריצה. ניהול קליניקה הוא תפקיד מורכב, בעיקר כי צריך תמיד להתקדם, ללמוד, להתסגל, להעמיק בתהליכים רפואיים שפעם רק יכלתי לקרוא בעיתון או לשמוע בכנס כזה או אחר. כל עוד מתפתח העסק אותו אתה מנהל - הפרויקט שלך עובר שלבים שונים בהתפתחות, הצוות מתחזק וגדל, שלב אחד בחיים מתחלף בשלב אחר.בשביל לתמרן בהצלחה בתהליכים האלה, צריך להיות גמיש ויעיל. אני מאמינה שבשביל שהקליניקה תעבוד בצורה מוצלחת, טנדם בין המומחים אליי הוא הכרחי, כמו כן חייבים לפעול בהבנה הדדית בהתאם למטרות המשותפות בהבנה ובכנות. אני תמיד יודעת איך לשים את עצמי במקומו של אדם אחר על מנת להבין את מצבו הרגשי האומציונלי. הכלים האלה עוזרים לי בטיפול במשימות פנימיות שונות כיוון שכל מנהל מבלה את רוב זמנו בשיח עם אדם אחר. מדוע דווקא מומחים אלו מטפלים אצלנו בקליניקה? התשובה פשוטה- כל אחד מהם לומד ומתעניין בפילוסופיה של הבעיה הרפואית איתה מגיע אלינו המטופל. היה לי חשוב שיהיו לנו רופאים שמטפלים לא בתוצאות הבדיקות איתם הגיעו אלינו, אלא במקור הבעיה ובעלי גישה ייחודית לכל מטופל והצורך שלו.